chokladen du vet???

note to self: bra hemsida med piercingar = http://coalcreek.se/

Såg Chocolate ikväll, med monka. Förstår inte varför det skulle ta tio år för mig att se den? Har för mig att någon sade någon gång i tiden (kring det glada 00-talet, ni vet?) att den filmen var tråkig och dålig. Jag säger idag att den personen var tråkig och dålig när denne yttrade dom orden.

Bra film, mysig historia, en cpschnügg DEPPDEPPDEPP, trevliga karaktärer och såklart loads of chocolate och t.o.m JAG blir chokladsugen. Då har man lyckats, kamrater kära kamrater



Dagen började hur som haver med cruising för att fira att ännu en rekrytering gjorts till körkortssällskapet: av ingen mindre än Lova. Grattis än en gång!! Sedan släppte Lova och en ETQ i pyjamas av mig hos siz och vi två begav oss för gólunch på Rost. Serri det ÄR det bästa lunchstället i stan, denna gång blev det en cpgod fetaostsallad

Blir typ nostalgisk när jag tänker tillbaka på maten, oh those happy times I had at  13 o'clock, take me back - oh would you please take me back???

En annan gång kanske. Nu ska jag dricka dagens införskaffade te: Mandarin-Ingefära (rött så klart) och fika och chilla och läsa HP6 (one chapter done, 29 to go)

Har verkligen ingen aning om vad morgondagen bjuder på (förutom kvällen som är löst planerad). Låtom oss somna och vakna upp och se vad livet bjuder en på!

Nighty night

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag älskar den filmen! Chocolate...omg. Depp är inte liiiiite snygg i den heller!!

2009-07-07 @ 13:30:50
URL: http://Jennieber.blogspot.com
Postat av: Elin

Haha, ja Erik är ju så sjukt världsvan somsagt... :P



De gör nog sitt namn lite större under dessa dagar!

2009-07-07 @ 16:51:52
URL: http://ingobingo.blogg.se/
Postat av: mickizzz

Chocolate är hur bra som helst! Johnny depp är verkligen hur het som helst i den filmen, dreggelvarning. Vi får kroka snart!

2009-07-07 @ 20:53:19
URL: http://miickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0