"om vi hade en gård"

kan någon ÄLSKA tim burton mer än jag?????? tvekis

hanna & elin was in the house och även outside the house in a small treehouse in the playground of MHcentrum. it kind of ägde. här äntligen förtärt marabou sommar (jag som faktiskt hatar choklad. eller jag hatar fakechoklad såsom marabou och dylikt) och den var faktiskt helt ok även för en sådan som mig!

nice att träffas allihopen igen, blir ju mer sällan på sommaren trots att det är då som man faktiskt har tid. hur går det ihop egentligen? tål att tänkas på

det blev iaf tjockande, försök-till-tvspelande-men-vi-gav-upp-när-lagget-ledde-till-damp, körde en plan B med Edward Scissorhands istället. Nice!

har även hunnit med en schväng till station med emma & lova, det satt fint. station 4lajf lixxom!! nemen serri, det var lite för längesen man var där senast

imorrn ska jag nog städa, laga mat, diska (fan vad boring där lät men sånt måste man göra när pappan e away), börja läsa HP6 inför den kommande premiären, träffa mother&brother samt se film med några vänner som inte ens vet om det ännu.  jag planerar allt i förväg, hoppas dom är på men de eee dom jag veeet det

ska försöka att lägga mig innan klockan 06.00. en utmaning som heter duga! wish me luck

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0