queen & chill

we are the champions och jag har spenderat dagen hos jessigotten. har pratat om hur mycket vi hatar nutid  och kanske 1000 andra grejer, älska långa intressanta diskussioner! har även provat kaffe med vaniljvisp i, är ju en egentlig svartdrickare men det var faktiskt gott som omväxling so try it! till middag gjorde vi en góóó saffranslinssoppa, ett enkelt recept som ej skall förglömmas (dock kommer en del förändringar & tillägg göras)

älska vegetarisk mat, och det är ju det jag äter så tur är väl det! nu äre så va att hennes rum är i stort behov av städning, och inga klagomål gjorda, för hur fan ser det ut i mitt jävla rum emellanåt egentligen? you don't wanna know. anyhow; hon städar, jag chillar vid datorn.

ETQ är inte queen, eller kung som det heter, på att vara snabb. men när hon anländer blire A Clockwork Orange för hela slanten. En bra kultfilm från den bästa Kubrick som ALLA ska se, inklusive du. see it, see it, see it!

tagga åska om man vågar hoppas, känns så känns så känns så!

shit, J's sommarjobb som städare har fan ökat hennes effiktivitet x 10 000, hon är fan äckligt snabb och schnüggt blire. men nu ska jag ring ring bara slå en signal till elin, so Id better say goodbye you know

goodbye you know

PS har inte haft koll på vilken dag eller vilken tid det har varit under hela dagen. så ska ett äkta sommarlov se ut DS

Kommentarer
Postat av: Monka

Jasså, så nu smygkikade på min film??!!?!? ;O;O;O

2009-07-09 @ 02:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0