röda torget och paj

Trevligt trevligt ska ni veta, Lova och Jessica äntrade huset och det blev minsann en rabarberpaj gjord (självklart av mig, jag är ju så dominant så ingen annan kan ens ha ett litet finger med i spelet!), massa gott starkt kaffe, citronte, bob dylan, depeche mode, blomplockning, Londonbokskikning, piercingdrömmande samt lite diskussioner om ställen vi ska besöka/saker vi ska se in Londontown, lite vandring @ MHängarna, allmänt chill och some nice talking

Berättade om mitt intresse för Ryssland och om att Moskva är en himla vacker stad och Lova hakade. Så nu har vi kollat massa biljettpriser osv, nån gång ska vi fan dit! Det gör dock inte om det blir om ett tag eftersom jag vill lära mig liiiite ryska innan. Vore nice att kunna alfabetet tex, det gör ju livet som turist lite lättare möjligen

Just nu gästar Laleh och det är stämning. Tänker på den fina konserten vi bevittnade för cirkus tre veckor, det var lovely. Imorrn ska jag iaf bevittna filmatiseringen av den bästa HPboken och det kommer asäga!!!! Ska även bjuda bror på middag, blir nice eftersom jag inte sett honom på typ 2-3 veckor (bortrest).


det blir nice IRL

allt är mer nice IRL så dissa datorn, stäng avren va va va! Just Do It.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0