10 seconds

Haha detta är fan ett skämt, jag kan var så otroligt seg på att laga middag ibland. Typ halv sju tänker man "Hmm, man kanske ska gå och handla lite? Vad är jag sugen på? Vad vill vi ha?" och sen brainstormar jag/tar inspiration från recept på internet i 10 min.

Maten är fortfarande inte klar men den kommer iaf bli cpgod - taggar ögonblicket mina smaklökar möter stekytan, Mmmmm! SHIT POMMES hade glömt hur fucking bra Ane Brun är. Har inte lyssnat på henne sen i vintras/höstas. Nu vet jag vad jag ska egga mucho i sommar bortsett från Beatles (som jag ALLTID eggar iofs), pink floyd, depeche mode, bob dylan, frida hyvönen, neil young, nirvana, laleh, nationalteatern, regina spektor, josé gonzalez och all annan jävla skit som äger så jävla äckligt hårt





Nu har jag kört spotify konstant sen typ 16.00 och det har inte varit reklam EN ENDA gång? Är inte det jääävligt konstigt? Eller det kan ha varit reklam medan jag handlade i typ 20 min för det vet jag ju inte, men fortfarande. Heavenly att slippa höra jävla sellouts glasvegas eller melody club eller vad fan det nu är. SPOTTEN ÄGERRR anywayzz

Kommentarer
Postat av: Linnéa

men jag undrar också vad som har hänt, har nästan inte varit nån reklam på hela veckan för mig!

2009-07-22 @ 21:58:19
URL: http://linniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0