7/7-09

Låt oss se vad livet bjuder en på idag, skrev jag igår. Jag fick svaret idag: regn. Regn = dank. Orkade inte bege mig mot sofiehome även om snälla kamrater lockade. Har istället sovit, chillat, ätit, duschat, träffat mor & en moster som är på besök från Estocolmo, hört min brorsa säga "Kung!" i radio (bandet Plector i direktsänd intervju inför deras Texasresa som startar idag) och snackat 2 minuter med Eijis

Med hjälp av både pappa & Eva så fick vi slutligen ut skivan som min döda stereo slukade precis innan den dog. Hittade ändå inte garantipapret plus att garantin typ gått ut, så då kan man lika gärna bända upp hela skiten (för det var det vi behövde göra för att få ut skivan.)

Det var värt slitet, ty "Until death comes" med Fridy Hyvönen är riktigt bra. Synd att hon spelade så få låtar från den skivan på Peace&Lovespelningen. Förståeligt dock, skivan är från -05 och vilken artist taggar gamla låtar när de har nyare?

Det blev iaf Megadeth, Frida, Beatles och Vinegar Joe idag. En salig blanding!
Min familj drar till min farbror i Älvsbyn (by utanför Piteå) imorrnbitti. Jag orkar verkligen inte följa med så jag blir home alone några dagar. Skönt

Däremot vill jag bort från Umeå. Helst i denna sekund. I need to breath some Stockholmair pretty soon, I just can feel it

hata neverendingregn,  blir mindre taggad på saker och ting då



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0