apres moi, eller midsommar

Klagar allt som oftast på traditioner, t.o.m denna dag som ändå är en hednisk en (vilket vi gillar). Men jag kan faktiskt medge att den här dagen har varit bara mysig, inget negativt finns att säga trots att det varit en högtid. Har hunnit sova ut, rita, hälsa på hos mina bröder, bärsat med en av dem samtidigt som vi kollade på fotboll (manligt, och jag gillar inte ens att glo fotboll. Sverige förlorade dessutom, ägda), och åt ickemidsommarmat men istället massa god vegetarisk som en annan brors kompis lagat, gött! Hon har vart vegetarian i 10 år, så hon kan massa recept minsann

Efter mucho förtärande av goda saker, så begav jag mig till Linnizz.  Hatar grejen med att man förväntas göra så jävla mycket och ha så jävla kul just på högtider, det är så jävla ospontant. Var sjukt ickefestsugen (med tanke på veckan som kommer) så det satt himla fint att bara umgås med Linnéa för att tagga Peace samt ta feta trippen tillbaka till högstadiet.

Tusentals tusentals tusentals bilder förstår ni! Och jag fattar inte hur länge sedan det verkligen var. Så många händelser man glömt, så många personer man förträngt, så många ugly looks som lyckligtvis är historia. En gemensam nämnare med alla skabbiga bilder på allihopen från sjuan-nian, är att Elin ser normal/fin ut på ALLA. Jag och Linnéa kom fram till detta orättvisa men mycket sanna fakta ikväll


nice att chilla i skåp på högstadiet. Linnizz, Lova, jag

Gled iaf hem vid tretiden, med dov fågelsång i öronen som överröstades av för tillfället gästande Nirvana

Imorrn ska jag spendera dagen med att verkligen inte göra ett jävla skit. Det kommer bli nice!

PS nu blire mörkare taggggggarniiiii???? DS

Kommentarer
Postat av: Elin E

Ja haha

'Rocky - just... get a life



Tack, jag försöker ta snygga bilder ibland, och ibland har man bara tur :P

Bilder is the shit, dokumentera livet ut!

2009-06-20 @ 09:35:12
URL: http://ingobingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0