cammererarens gångväg

Hemma hamnar man till slut. Nu är jag hemma. Jag och Hillevi fick nåt ryck och gick på lång nattpromenad - till Backenkyrkan från stan, fram och tillbaka längs älven. Fan vad det är fint där, och speciellt med nattens sommarljus omkring en. Älska sommarnätter. Älska Umeå.

Bara pga det måste jag se Rasmus på Luffen, för man blir så äckligt sugen på att teleportera sig ett sekel bakåt i tiden och bara luffa runt på landsbygden, när man är ute på sommarn. Eftersom det är lite svårt i praktiken får man göra det bästa man kan av situationen - det vill säga se filmen. Sjukt underskattad är den.

Har som kanske bekant ej förtärt kött på 1½ mån. nu, men imorrn ska jag faktiskt äta fisk. Närmare bestämt lax i form av laxlasagne. Det ska bli gott faktiskt. Gott och fint med omega 3 i blodet <3 Har även varit med Linn & Hannis ikväll, det var chilllllllll och jag ska fan ha den där lilla kissemissen (eller lilla, han är fan fet), jag vet att han vill bo hos mig. Hade det här varit om ett år så hade det varit nemas problemas ty då hade jag vivo sola en mi apartamento = då hade jag kunnat kirrat hur många katter jag vill, nästan. Jag ska fan bli nästa mad catlady, som i Simpsons! Sjukt bra livsmål, egentligen

Fuck vad trött jag är. Hoppas mina kära vänner hade en angenäm stund på nydalis iaf.  Nu jag gå ska snart. Vill ha Lushtvål och red cups. Hejs

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

Så du hade kul med din extramamma och Linn? Vad kul :-p



Förresten, please sluta blanda typ 500 olika språk i varje inlägg! Jag har lärt mig leva med den där jävla engelskan, men fan inte spanska tack!



Kramar som stramar

2009-06-13 @ 12:08:12
URL: http://magganocarro.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Nä, ska på förfest i Täfteå och sen far vi in till droskan =)

Och det var första latten jag drack på typ ett år så gnäll int

2009-06-13 @ 16:11:37
URL: http://linniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0