ons 3/6-2009

On the turning away
From the pale and downtrodden
And the words they say
Which we wont understand
Dont accept that whats happening
Is just a case of others suffering
Or youll find that youre joining in
The turning away


Ni fattar inte va gott kaffe jag drack efter middagen!!!!! Det hade typ underton av lakrits inbillade jag mig (förstår ej hur det gick till dock) men det var nice. Ekologiskt iaf!

 Här sitter jag i belsutsamhetsångestens fördärv; ty jag har som en av få minderåriga (jag är ju bara ynka 17 år, tsssss så liten hon är va!) fått det trevliga privilegiet att rösta i EUvalet på söndag! Eller, indirekt är det min kompis som röstar, men eftersom hon ej tänkt rösta själv så ska hon rösta min åsikt åt mig. Chill!

Det viktiga är ju att åsikten kommer fram, även om det inte är jag personligen som kommer framföra den i slutändan. Dras mellan två partier iaf. Hade jag varit blondinbella hade jag skrivit ett plus fler inlägg om mina åsikter och propagerat för dem. Men det är jag inte, så förvänta er inget sådant

Imorrn kommer suga. Hatar scenografiarbetet, aspecially med Irritationsobjekt nr 1 i högsta grad närvarande; överallt, hela tiden. Längtar till studenten, då vi skall överlämna hatbrevet till henne, och det ska fan i mig inte vara anonymt. Det skall vara undertecknat så MÅNGA människor så ni fattar inte!!!

Okej förlåt jag brukar vara snäll majoriteten av tillfällen, men jag har jäääävligt svårt för irriterande idioter som är dumma i huvudet. Det bara är så.

Nu säger jag (nästan) bara en sak till:

Sommarlov = 7 dagar!!!
Peace & love = 20 dagar!!!!!!!!!

TAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGA

Jag är förresten inne i värsta promenadperioden. Jag går med cykeln dragandes bredvid mig. Älskar sommar. Älskar doft av häggblom. FAN vad gott det doftar

Hejsssssz

Kommentarer
Postat av: tinikaaaaaaah

Du lyckades blogga ett inlägg utan att nämna fotboll... imponerande

2009-06-03 @ 21:00:06
Postat av: Emma The Queen

varför skiter du att skriva om att ni blev helt krossade på fotbollen idag?? NI SÖG

2009-06-03 @ 23:36:06
URL: http://magganocarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0