snart juli coolt chill????

hur mycket jag än läser så är det fan ändå hundra plus inlägg på fucking bloglovin!!!! det suger att läsa en veckas gamla blogginlägg. nu ska jag kirra middag, helst nåt med protein i för det har varit bristvaran numero uno denna vecka. INTE KÖTT DOCK, the gang försöker få mig att konvertera till the meat side of life. They will not succeed I tell yall.

Sen blire antingen chill på Sofiehome eller bio. är typ otaggad på bio, så jävla dyrt. Men än en gång:

FÖRLÅT JENNY!!!!! spelar ingen roll vad du säger det var fan inte ok att jag glömde...... :(((((

varför är jag så seg? vill ha vattenmelon och kaffe svart som väktaren-som-stal-min-piercingrengöring-som-ledde-ltill-infektions själ. så äre

men den (piercingen alltså) är typ på G nu, hoppas den fixar sig snart så jag kan byta ring, vore chill nice vääääärt

BYEEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0