tors 11/6 2009

Wednesday morning at five o'clock as the day begins
Silently closing her bedroom door
Leaving the note that she hoped would say more
She goes downstairs to the kitchen clutching her handkerchief
Quietly turning the backdoor key
Stepping outside she is free.

En dag har gått av detta sommarlov och jag har redan hunnit bli dagvidd. Men that's the point isn't it? Nu lyssnar jag på Hello Saferide och taggar Peace mer och mer. Nu ska jag sluta oroa mig för all skit som kan eventuellt kommer att hända; nu fokuserar jag på hur jävla KUL DET KOMMER BLI

Förutom att sova bort halva dagen (så jävla skönt att sova, all min annars så permanta sömnbrist ska jag fan gottgöra nu i sommar, sjukt värt) så har jag faktiskt gjort värda grejer. Som att söka jobb samt chilla @ my bros på Å-hem. Det ägde. Amandus och jag gjorde gomaten, sent men gott och jag tror att de accepterar min diet till fullo även om de yttrar saker såsom: "Det som fattas i denna maträtt är lik." osv.

Sen blevre massssssa Family Guy och fettande och det var lika trevligt as usual. Det är fint. Även om randomNilas glider förbi köksfönstret all the time. Men det kan vi ignorera. Imorrn blire fika med världens bästa människor, ska fira Leon 17 turning 18 och det blir trevligt :)

Nu ska jag försöka att inte lägga mig klockan 04:30. Om det går dvs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0