bob dylan

alla (typ molly) är svinkåta på listor, och eftersom jag själv aldrig gör dom så tänker att jag att nån gång måste väl vara den sista? So, here you are:

(den är jävligt lång orkar du hela - Grattis!)


1. Hur gammal är du om fem år? 22 år, tagga Scharren!!

2. Vem var den sista du träffade? Drygjävla Emma och Jessica, hmmmm (förlåt vi hade kul trots allt)

3. Hur lång är du? 165 cm vad jag kan minnas

4. Vilken var den senaste film du sett? Typ aladdin sjukt nice film!!!!!

5. Vem ringde du senast? Emma men låt följdfrågan bli: varför har hon en mobil, ’cause she doesn’t use it?!

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?  ”Hej kom till mig när ni behagar, jessica är här redan  :)” till ETQ

7. Var är dagens planer? ”Var”, ja, dom är nog i mitt huvud i så fall, det är där man planerar? Det är dessutom natt nu. Men imorrn ska jag besöka Jenny i hennes nya crib, mucho trevligt

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag hatar när det ringer och fan vad jag hatar äckelT9….Men att ringa är helt ok

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Di-vorc-ed, ehsiiiii!

10. När såg du senast din mamma? Idag, familjemiddag (sjukt gott åt så jääävla mycket)

11. Vilken ögonfärg har du? Grå-blå-brunmelerade

12. När vaknade du idag? Cirkus ett så sjukt värt att sova ut

13. Har du någon gång hittat en katt? Hittar katter på mitt rum varje dag. Men annars brukar jag bli kompis med randomkatter ute på stan då och då

14. Vilken är din favoritplats? På ett nice kafé med nice kompisar, i skogen, visby

15. Vilken plats föredrar du minst? Typ väntrum, bara allmänt drügt och slöseri på tid i väntan på något tråk. Ovärt helt enkelt

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Dunno! Estocolmo, London, Umeå men FAN inte i Kiruna

17. Vad skrämde dig som barn? Traktorer, så jävla onice tingest…

18. Vem fick dig att skratta senast? Mina knaziga bröder

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag är för cool för att kallas för ung för något, så nej. Har ärvt samt köper egna beg. då och då

20. Har du stationär eller bärbar dator? Min egna är stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig? T-shirt trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen? Dos, comprende?

23. Hur många landskap har du bott i? kaksi

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja det ägde

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Ovärd fråga bryr mig inte

26. Är du social? Social och dryg som fan. Jag skulle hata mig om det inte vore för att jag är mig

27. Vilken är din favoritglass? Glass från wisbyglass, RIKTIG glass

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, flytta hemifrån, köpa regnskog, äkta beatlesautografer, tatuera mig, en systemkamera, utan inbördes ordning

29. Tycker du om kinamat? Gott nån gång ibland, inget jag blir sugen på så ofta

30. Tycker du om kaffe? Ehyeeeeeees I most certainly do!

31. Vad dricker du till frukost? Te, alltid, utan undantag

32. Sover du på någon särskild sida? Against the wall

33. Kan du spela poker? Haha hanna försökte nog lära mig en gång i tiden….. det gick som det gick…

34. Tycker du om att mysa? Ja, det tror jag att de flesta gör på nåt sätt i nåt sammanhang

35. Är du en beroendemänniska? Nej (jag hör mina kompisar skrika ”LOL filippa det äru visste!!!” nu, genom cyberrymden)

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Faktiskt inte, kan iaf tagga nov. med mollsan

37. Vill du ha barn? Japp! Inte innan 25 dock

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska ofc, försökte lära mig spanska en gång i tiden också. Slutförde aldrig det riktigt. Men jag funderar starkt på ryska på folkuniversitetet till hösten (nu blir tinika äcklad)!

39. Har du någonsin åkt ambulans? nix

40. Föredrar du havet eller en pool? Jag gillar att vara vid havet, men jag är verkligen ingen badmänniska

41. Vad spenderar du helst pengar på? Nöjen, fika, skivor, sånt som gör mig glad

42. Äger du dyra smycken? It’s not my style you know

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej (”men kanske horse????” Skämt åsido)

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Pop corn gött

45. Vem är den roligaste människan du känner? Känner minsann många roliga personer, går ej att välja

46. Välj ett ärr på din kropp? Kommer på 4 just nu, orkar ej välja, irrelevant fråga

47. Vad har du för ringsignal? Tinika med pervorösten sägandes: ”I loooove youuu” (nice att få kalla kårar varje gång det ringer, obehagligggg. Ska dock aldrig byta!!!)

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nåt finns nog nånstans

49. Flirtar du mycket? All the time you know!

50. Vart togs din profilbild för din blogg? @ my siztahhhh

51. Kan du byta olja på bilen? Jag hatar olja och bilar. Svaret får du klura ut själv tror jag allt!

52. Har du fått fortkörningsböter? Kör ej bil

53. Vilken var den senaste bok du läste? Minns inte, ska iaf börja på HP - Philosopher’s Stone inatt, för första gången på english

54. Läser du dagstidningen? VK, varje dag den ges ut

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej det var ett tag sen

56. Dansar du i bilen? Jag dansar inte och jag åker inte bil :)

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rockklassiker tror jag, eller P1 här hemma

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Jag ritade (”estet, bildoformare, skapande person” lol)

59. När var du i kyrkan senast? Jag går aldrig till kyrkan. Men på Gotland (kyrkornas Mekka) gick jag in i en del i somras, av allt annat än religiösa skäl

60. Vilka personer utmanar du? Den som inte har nåt bättre för siggggg, precissssss som jag

 

Så äckligt lång den var! TP har ingen målriktning och lakrits är gotttttttttgottgotttttttt

 

hejar


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att du blandar både svenska, engelska och en gnutta spanska i dina inlägg! Du var rädd för traktorer som barn, jag älskade dom! Funniest shit ever typ

2009-06-14 @ 13:44:34
URL: http://Jennieber.blogspot.com
Postat av: TiNiKa

meh, pervoröst?! det är ju min Barney the dinosaur-imitation, den är ju knappast pervers, bara FAB! Men jag gillar att du aldrig ska byta Glad smily

2009-06-15 @ 15:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0