Ah! Bowakawa, pousse pousse

Maria.
Youve gotta see her!
Go insane and out of your mind.
Medina.
Ave maria.
A million and one candlelights.


(för att den e nittiotal och för att alla älskaren)
idag var det ju euvalet som sagt. hoppas att  du som hade möjlighet tog chansen och röstade, för det var inget privilegium som gynnade mig nämligen. jävla åldersgränser. jävla sjutton år som inte vill växla ett tal uppåt

har varit på strömpilen med jessigotten today, båda vi var så jävla arga/sura idag så vi var bra sällskap för varann måste jag säga. men jag måste även säga att om det blir regn igen på ons så blir jag jäääävligt oglad. igår var jag lika sur på morgonen, men jag träffade som sagt hannis på stan och vi besökte spanska salen för första gången @ scharinska. kiwi maddog spelade och det var fan en asbra spelning! älskar när man får ont i öronen av bra musik. amandus var duktííí du vet



så är det. är man på dåligt humör ska man umgås med vänner och lyssna på musik. is it medicine? yeeees. igår chillade jag med e&e och j och vi satt i ett kök i 6 h. det ägde. kök äger. vi lyckades även connecta med varann på omegle; här är beviset (jag är you, stranger=jessica):


okej det går tyvärr inte att se vad det står hur stor man än gör filen (därav att jag gjorde den liten ändå istället) men konversationen löd som följer:


You: hej

Stranger: HAHAHAHHA hej nöööörd

You: vänta, ska bara byta lkåtlista ;)

Stranger: Kåtlista???!?!?!?

You: HAHA JAAAA

You: vitorm du veeet

Stranger: usch

You: ändå ncie <333

You: blire jeansleggings imorrrå?

Stranger: dysse

Stranger: jepp

Stranger: BLÅA

You:¨du vill vara dysse ditt svin

Stranger: cp



nu ska jag invänta den sista riktiga skoldagen i årskurs två. efter det väntar livet, ciao!
just nu hatar jag eldräven; exakt VARFÖR laggar det?????????? får damp hejda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0