Söndag 15/3-2009

I had a sister named Emma
Missisippi is a river that floats in the states
just like the memory and the wisdom of the water
our souls were connected in so many ways
Even though we haven´t talked in a while
I´m still waiting for the day to come when you will arrive
I´m sorry if I ruined happy times we´ve been through
but know I wonder, if I can spend my days without you and

Hade fan glömt Johnossi, men eftersom jag använder min gamla mp3 nu (som jag trodde var sönder) när min riktiga dissar mig, så får jag höra alla gamla låtar. Blir ledsen i ögat när jag tänker på att det inte blir nåt Open i år, är taggad på konsert. Men vad göra när arrangörer inte verkar veta vad publiken vill ha?

Allt kretsar kring psykologi just nu. I och med att jag skriver detta arbete så blir det automatiskt att man analyserar varför man är den man har blivit. Kind of interesting! Har hatat psyk.kursen fram till nu, men när jag skriver detta arbete så förstår jag varför jag valde kursen från första början.

Weeell yeeeees. Det här arbetet plus boken som jag INTE kommer hinna läsa ut kommer ta upp min kväll, ändå chill ändå nice ändå värt? Tål att tänkas på. Idag fyller iaf min bror Amandus 21 år, grattis på honom (han läser dock inte blogg, och det vill jag inte att han ska göra heller så det är lika bra. Han föraktar bloggar, med all rätt)! Det blir dock firande med familjen imorgon, eftersom han är upptagen med att spela in en skiva med ett av sina två band.



Rolig bild för han ser så jävla emo ut. But he's not. ¡Feliz cumpleaños!

Nu ska jag känna mig rysk och äta borsjtj (försök uttala det om du vill... you will not succeed). Hejs

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

Vadå fattar du hur man gör det där jävla arbetet?? JAG FATTAR INGENTING!!!!!

2009-03-15 @ 18:43:05
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Amandus är chill

2009-03-15 @ 18:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0