Söndag 22/3-09

Av någon anledning är jag alltid så jävla osugen på kaffe vid frukosttid. I hela mitt liv har jag druckit kaffe till frukost en gång. Tänkte bara så att intresseklubben får något att anteckna! Och varför får påven uttala sig officiellt hela tiden när allt han säger är helt fucked up? Han anser att kondomer inte skulle hjälpa mot Aidsspridning i Afrika, att homosexualitet är lika hemskt som naturkatastrofer och så "förlåter" han John Lennon för Lennons uttalande om att Beatles är större än Jesus, han förlåter alltså John Lennon 27 år efter hans död. Varför ska han prata om han bara säger helt sjuka, idiotiska grejer? Som om han hade någon talan, eller makt....



Nice att vara leeeediiiig imorrn. Slumdog Millionaire är för övrigt en bra film, rekommenderas. Har inget mer att tillägga nu; so I'm outta here!

Kommentarer
Postat av: Tinika

Det kommer bli ändring på saker när jag blir Påve!!!

2009-03-22 @ 13:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0