Söndag 8/3-2009

Nu sitter jag här vid Jennys köksbord, hon pluggar matte på engelska och det är fan hög nivå! Jag själv har ett ogjort hemprov i matte i min väska, men samtidigt ett 100% färdigställt Gandhi-imperialismarbete på det ickefysiska fronter, och en mätt mage och en lugn  känsla efter det asgoda (ASGODA) teet vi drack. Det heter "Grönt e skönt" och det var verkligen gottgottgott!

Nu ska jag chilla lite till för att strax göra klart mitt arbete om drugs, those  fucking drugs. Hunden är söt men taggad som få. Drygt att inte sova ut imorrn, men det ska bli kul att träffa alla igen faktiskt. He tyck' ja! Ska bli kul att chilla i caffan once again (that's where I belong) med billigt kaffe och goda mackor. Det är en hatkärlek jag känner gentemot Midgård, men just nu kärlek.


Jag fattar äntligen hur man gör länkar!!!!!!!! Bevisas nedan

Slå ett slag för miljön, även du som vanligen inte bryr dig! Klicka på länken för mer info:

Rädda miljön även du!


Ikväll kommer Hanna hem, det asäger och det ska bli kul att ses imorrn :---) Besök hennes ickeuppdaterade blogg:

pokerhanna.blogg.se

Nu ska jag fortsätta med det jag gjorde, dvs att inte plugga. Ha en nice söndagskväll!


Kommentarer
Postat av: hanna

har inte varit in och kollat din blogg på länge, så jag gick uppifrån och ner, och när jag kom till detta inlägg var jag så inställd på svordomar att jag läste: "rädda miljöjäveln du!" på din länk:) så det kan gå..:)

2009-03-11 @ 21:49:19
URL: http://pokerhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0