tjuvlyssnattt

Haha, ibland älskar jag Tjuvlyssnat! Läste denna nyss:

"Baan Thai, Luleå

Två tjejer ~17 står i kassan och ska beställa bord.
Tjej 1: Får man sitta där inne?
Kassörskan: Det är en spegel."

 

Så jävla ägda, det är typiskt något som skulle hända mig dessutom. Chillll. Lyssnar på bandet som Tatania Häggschtromskij TYP hatar (she doesn't know anything... not anything about this...) och som jag har ganska så tvärtom känslor om. Well well well,  funder på att läsa i 'Flyga Drake' till svenskan så att jag slipper sitta i 7 h i sträck på söndagsnatten (det kommer nog sluta där ändå. Mitt motto är trots allt: "Gör inget idag som du kan göra imorgon, lol"). Till Emmas förtret märker jag nu att jag börjat med parenteser nu igen (Det gillar du va gummsan? Btw styr i helgen!!)

 

Jag saknar Linnizz och vill att hon ska komma hem från landet med cpstark mat, hur brun hon än kommer att vara (och det kommer hon vara, tro mig). Tur att det snart är den 16:e, men först vankas en ny Fredag den 13:e, som om man inte fått nog sedan förra månaden! Hmmm, well we'll make it through somehow. Somehow.

 

Hejrå

P.S Hoppas ni lägger märke till att jag stoltserar med mina nyblivna länkkunskaper. D.S


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

Ja filippa, du är riktigt haj på länkar nu, jättebra :--) :-p

2009-03-11 @ 08:26:05
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du är jätteduktig på att länka nu, men överdriv inte va ;)

Haha, jag läser jämt tjuvlyssnat, dom är sjukt klockrena!

2009-03-11 @ 09:03:19
URL: http://jennieber.blogspot.com
Postat av: mikaela

hahah så klockren!

-Får man sitta där inne?

-Det är en spegel.

2009-03-12 @ 20:47:33
URL: http://miickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0