Torsdag 19/3-2009

Don't you know that I'll be around to guide you
Through your weakest moments to leave them behind you
Returning nightmares only shadows
We'll cast some light and you'll be alright for now

Ok fotolektionen sög så den tänker jag inte ens nämna, fast nu har jag redan gjort det visst... men det var kul att ha klädbytardag, bilder ses nedan. Kändes mysko men spännande, samt nice när vi bytte tillbaka - då var man hemma igen! Annars har vi suttit på skolan i flera timmar trots att vi hade slutat, för man har ju nästan behov av det när man knappt haft några lektioner denna vecka. Mys med morotskaka, kaffe, musik och chill med klasskompisar är ju aldrig fel så det är förståeligt att vi stannade, enligt mig.

              
Elin i Hannakläder, Hanna i Filippakläder, och slutligen Tinika 'cause she know's how to strike a pose!

Jag och Linn tänkte få tag i 'Om jag kunde drömma''  åt mig, eftersom man gärna läser böckerna bakom filmer man sett, men den dissade oss. Råkade då av en slump se The Tales Of Beedle The Bard stå där, ropandes på mig (ok alla HPnördar vet vad det är för bok ni andra kan besöka gamla hederliga wikidiki om ni av någon anledning bryr er) och den är på lovely brittish english så jag lånaren va. Det är helt ok, den är typ 100 s. också så det känns inte som en kraftansträngning att läsa den.

Kom underfund med idag att jag har gått på min sista pianolektion. Pallar inte att betala pengar för lektioner som ständigt uteblir utan info innan, plus att min asbästaste lärare inte undervisar nu ett tag. Orkar verkligen inte byta, eller visst var ersättaren trevlig men vafan. Nej, vill man något tillräckligt mycket kan man lära sig själv. Det blir ett piano i mitt rum framöver (måste förstås göra plats först), och det ska fan i mej vara stämt.

Taggad på långhelg imorrn kaaaanske. Fast jag är typ inte det, förklarade för några klasskompisar hur mkt det suger att vi inte ses förren på tisdag. De delade inte mina tankar, those bastards... men jag fick de att gå med på en fikaschväng på söndag, blir trevligt. Nu ska jag snabbstäda lite innan besöket arrivar, lite heder i behåll vill man kanske ha


Byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0