Fredag 20/3-2009

Jag hatar bilar egentligen, men det är så värt att slippa fara hem typ 22.00 på grund av anpassning av buss. Så i sådana situationer är bilar ganska ok! Hanna the driver körde på finfint. Tänk, om bara några månader kommer jag även kunna åka bil med Linnizz, Emma, Elin och Lova när de väl fått sina körkort, kommer bli lite lustigt. Jag själv kommer dock inte ta körkort på ett bra tag. De får komma när det kommer.

Älskar bra humor, som t.ex  när man kommer till Sävar och där finns en vägskylt för att informera att man är i centrum. Det roliga är att någon har förbättrat skylten så att det står  "Centrum" istället för Centrum. Haha, men det är ju inte helt obefogat heller, man kan ju diskutera benämningen på  vad ett centrum är. Men det skola jag icket göra nu.


Min katt är jääävligt dank


Har haft kul iaf, nice med Guitarhero osv mm etc orkar inte skriva mer men det var chilllll. Det var så fint när vi åkte buss idag och det kom 3 (!) pappor med barnvagnar. Alltså oberoende av varann. Det ser man faktiskt inte varje dag, tråkigt nog. Det var fint därför att de trots att de inte kände varann typ hjälpte varann med att fixa fast barnvagnarna och bla bla, kändes kul att se att det faktiskt finns många pappor som tar sin roll som förälderrr.

Kul med UFmässa och det fanns många roliga affärsidéer. Var där imorse med Emma, och efteråt drog vi till skolan för hon skulle ha lektion och jag skulle hämta en grej plus spendera tid innan Hanna och Elin kom till stan. När jag väl kom till skolan kändes det jävligt mysko att INGEN i min klass var där. Jag satt ju med kompisar så det gjorde inget för den skull, men det var lite tom känsla. Kind of random

Plus att jag är jävligt less på att tvingas gå på dåliga utställningar hela tiden. Låt mig slippa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0