28 maaaaj 09

Loggade in på bloglovin (som alla hatar av nån anledning?)  och döm min fövåning när det var NOLL uppdaterade inlägg. Galet tänkte jag, då jag inte varit inloggad på hela dagen, men när jag trykcte på ~magiska knappen~ = uppdatera, så fanns där hela 30 st. Nice!

Imorrn blir det äntligen helg och jag har längtat efter det så jääävla mkt. Dock så har jag en massa skolskit som jag skjutit upp liiite för länge som MÅSTE göras, och det känns så jävla inte kul. Måste även anmäla mig till omprov i matte b imorrn, eller är det försent nu?

Rolig fotolektion idag! Kanske lägger upp på bdb sen om jag pallar

Jaja skit i skola, det är niiice väder samt att sommarlovet väntar runt hörnet; greeejt. Lyssnar på Master of Puppets, det var fakiskt aslängesen sist. Det äger.
 Hade ont i huvudet tidigare idag och lyssnade således på Unplugged in New York = definitivt ett av världens bästa livealbum. Lyssnar alltid på det när jag är dank/har ont i huvudet/ mår illa eller dylikt. Det hjälper eftersom musiken äger. Älska Kurt's voice, som vissa jävlar tycker är skabbig och sliten på det albumet. Men det är inte skabbigt, det är ärligt. Vackert. Så äre med det va!

Dissar psyk imorrn, orkar verkligen verkligen verkligen INTE träffa äckeltanten. Sorry Emma & Mikaela! Undrar hur det blir med körprovet? Ska fråga om jag kan göra det någon annan, inte så idealiskt att sjunga när halsen är fucked up.

Imorrn blire Sweeney Todd för första gången på äckligt länge hos Hanna The Man m.fl, så jävla rätt!!!!!!!!

Kan även tillägga att jag äntligen varit inne i *hemliga rummet* på Station idag det ägde ashårt hej då

(fast det var aslitet)

Kommentarer
Postat av: ElinE

Jag tog pianolektioner tidigare i livet men sen pallade jag inte mer, brukar väl försöka mig på gitarren men då spelar jag utan någon vidare koll på akorden, haha. Jag kÖr på att skriva musik och utgå från vilka ljud man kan få fram, sen vad akorden egentligen heter skiter jag i (just nu) :P



Texas är stort för att vara första turnén, Erik har heller aldrig varit utomlands så detta blir ju riktigt big!



2009-05-28 @ 22:30:34
URL: http://ingobingo.blogg.se/
Postat av: mikaaaaaaaaela

Alltså jag är så jävla rädd för tinika på den här bilden. Ärligt talat så är jag påväg att lägga mig i fosterställning och gråta.

2009-06-07 @ 16:05:02
URL: http://miickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0