janis joplinnnnn osv

Kom på att det var onödigt längesen jag lyssnade på LPskivor sist, så kvällen till ära får Janis chansen att skrika ut sin hesa röst. Älskar att det vart så jävla underbart väder flera dagar i rad nu, hoppas det håller i sig hela veckan så att man kan steka utomhus på skolan på lektionerna, yeeey. Söndag är lika med dankdag, men jag har faktiskt promenerat en lång stund samt gjort sweet strawberrypie eftersom det är cpgott. Det ägde. Mina bröder är här nu också, kollade Janis Joplin & Jimi Hendrixvideor med de ett tag men jag lessnade

Det gjorde inte de och de tycker att jag är okultiverad. Man är ändå okultiverad om man älskar musik och går på en estetisk skola!? Nice med no math imorrn = giltig sovmorron. Egentligen borde jag ta tag i några drüga skoluppgifter; men mitt valspråk om jag var regent skulle ju trots allt ha varit: "Gör inget idag som du kan skjuta upp till imorrn" så jag tror jag lever efter den parollen ett tag till, it kind of owns yeeees indeed it does. Jag menar då får jag ju chilla!

Nu ska jag vara niceigt omodern och skriva ett brev till kamraten Eijis, ändå chill nice värt??

Hej da

PS Trevligt igår, fester hos ens närmaste kompisar är alltid roligast. Funderar även starkt på att steka runt i glittriga sjuttiotalsdiscodressar även i fortsättningen, jag menar det är ju ändå sjuuukt schnüggt????? DS


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

har bilder på nallen från igår ;) ;) ;) ;) ;) sex

2009-05-17 @ 20:06:36
URL: http://magganocarro.blogg.se/
Postat av: hannispannis

Jeah, din 70-tals dräkt var snajdig som faeeeeeeen!!!!!!

2009-05-17 @ 22:39:56
URL: http://pokerhanna.blogg.se/
Postat av: jenny

Onsdag kväll låter jättebra! jag ringer dig i morgon ;D

2009-05-18 @ 12:24:12
URL: http://jennieber.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0