pieces of what?

Men seriöst varför har jag big issues alltså??? Lova fick rätt i slutändan med att det var ett skämt att jag skulle kunna lägga mig elva. Men varför är det omöjligt att lägga sig i tid? För det är det. Spelar ingen roll om jag är cptrött flera dagar i rad, jag varken sover på dagar eller lägger mig tidigare för det.

Jag är bara en nattmänniska helt enkelt,och en sådan kan ju inte dissa den tiden på dygnet som man gillar? Min lösning på problemet = sovmorgnar, vilket jag har jääääävligt torka på denna termin. Sommarlov blir därför den enda fungerande lösningen

Jag är trött. Idag blev det fika på Umeås bästa fik med Emma och Monica, mycket trevligt faktiskt. Fika äger. Just nu längtar jag till helg så jävla mycket, brukar inte vara otaggad på skola men nu är jag faktiskt det. Det är bara ovärda lektioner dom två kommande dagarna så det känns lite lame. Men så som jag och Hanna konstaterat tusen ggr: Människorna i skolan/klassen överväger så jävla mycket, det är bara därför man kommer dit

Okej nu ska jag försöka slå ett slag i saken och gå och lägga mig! *Försöker mitt bästa*. En låt för att komma i stämning:

I'm so tired, I haven't slept a wink
I'm so tired, my mind is on the blink
I wonder should I get up and fix myself a drink
No,no,no.

I'm so tired I don't know what to do
I'm so tired my mind is set on you
I wonder should I call you but I know what you would do

You'd say I'm putting you on
But it's no joke, it's doing me harm
You know I can't sleep, I can't stop my brain
You know it's three weeks, I'm going insane
You know I'd give you everything I've got
for a little peace of mind


SOV ASGOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0