söndagsöndagsöndag

Chillar här med Annika Norlin, hon sjunger fina sånger som skall höras i sommar. It will be nice, certainly yeees! Förstår ni hur gött väder det är ute? Idag har jag ätit asgod rabarberpaj hos mor, paj är fan JÄVLIGT gott. Det ägde. Min huvudanledning för besöket var även att kirra kläder till maskeradfesten på lördag. Älska sjuttiotal med utsvängda byxor och glitter (L) (L) (L). Kanske lägger upp bilder från festen på bloggen i efterhand, beror på hur fula alla blir eller inte.

Emma försöker dela mappar på msn, går inget vidare... ska få kallspel och mgmt men seeegt äre. I don't see what the problem is, really. Men den som väntar på något gott....! Snart kommer Lova hit och det är lika stökigt i mitt rum som igår. Det är dock positivt det betyder att jag har bättre saker för mig än städning. Ändå bra? Faste det är jävligt jobbigt när man tappar bort sig själv i massan av saker. Not very good eyyyy?

Oj hon kom nu!!! Men vafaaan jag hann inte duscha innan... jaja skyll dig själv då får du sitta här ensam i mitt mörka rum, inte mitt problem. Nu kan jag ej skriva mer för jag har noll simultanförmåga just för tilfället och Lova babblar på om bärplockning osv

Hoppas ni får en varm söndag iaf, ut och promenera! Fast de svarta molnen utanför mitt fönster bådar ej gott egentligen... ignorerar dom tills vidare

Byeeee

Kommentarer
Postat av: öbbe

jag vill fylla frysen med bär, för det är gott! PEACE

2009-05-10 @ 16:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0