nattennnn?

Har precis sett en dokumentär, nu i natten, om natten. Eftersom jag älskar natten men hatar tv,så uttnyttjade jag det faktum att SVT lägger ut en stor del (eller kanske alla?) sina program på internet. Det var många intressanta tankar från olika sorters människor, men det var niiice. Så om du har 54 inaktiva minuter framför dig; fill up your time with this: Nattennn

Natten äger. En nattmänniska är och förblir jag.

När jag var hos Molly började hon nynna på en chill låt jag glömt bort totalt; den har därför blivit lite av "veckans låt".  Vet ej varför men den e CHILL; är iaf  "Touch Me" av Weeping Willows (orkar ej länka youtube, bara dåliga eller liveversioner av den. Men jag har den minsann på en gammal skiva som tur e!).

Ska nog pallra mig i säng snart, ska nämligen se mother, father, brother uppträda med la musica, tillsammans  imorrn kl.12.00. Sen blire antingen picknickande i rådhusparken (vet ej med vem, jag spontanringer nån :)))) ) eller kaffe med Hillevi. Den som lever får allt se. Hoppas på 27 grader och sol som alla lovat mig nu.

Trevlig kväll ikväll, älskar att chilla med kamrater kära kamrater (dissade yran med all rätt). Nice. Besökte även hamrinsberget för första gången på cirkus 7-8 år? Granarna vi planterade med Ö-malmsskolan som sjuåringar har vuxit till sig. Fascinerande det där; att se tidens tand i träd som man minns som 12 cm höga minigranar. En var 1,60 m nowadays.

Just nu rullar en låt av Whitesnake och det är fortfarande så skumt att de spelar i Umeå imorrn, av alla jävla städer? Jag vill fara till Sweden Rock Festival.Varför hatar alla jag känner hårdrock? Jag ska på Peace&Love istället. Det blir nog JÄVLIGTTTT kul ändå, och Mötley Crüe spelar ju faktiskt där också så jag får iaf en promille hårdrock, nice.

nightynight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0