27/11

"Music is the soundtrack of our lifes"

Mmmhmmm, mmm, visst är det så. Egentligen.

Skillnaden mot igår är jag idag precis ska till att laga mat själv, som jag utsvultet kommer äta med nöje. Jämfört med igår, då jag obehagligt frysande petade i mig lite, oengagerat, och halvt svarade på tilltal pga rustillståndet (obs icke självvalt rus, utan ett sjukdomsbidragande sådant.)

En stor skillnad. En bra skillnad.


Mat hej då

PS Det finns få saker jag älskar så mycket som att vara vegetarian. Det är fan det bästa någonsin. Just love every second of it! DS

PPS Någon borde styra julmust ikväll. DS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ah, is that a subliminal message or what?:) ska via mhcentrum så jag kan väl kirra lite must;)

2009-11-27 @ 17:51:19
URL: http://pokerhanna.blogg.se/
Postat av: Monka

Så jäävla gott med must! :D

Skönt att du tillfrisknar i alla fall. :)

2009-11-27 @ 18:38:07
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0