Abyssus abyssum invocat

Jag fryser så fruktansvärt mycket, trots att jag har tjockt täcke plus 2 filtar. Kan jag aldrig sluta frysa bara? Jävla nordiska omständigheter och sjukisbakterier....


För övrigt HATAR jag Sporifyreklamen från BlåBands Ungdomsförbund. Har inget emot nykterister egentligen, men reklamen är bara så sjukt annyoing, speciellt  när man hör den för 175 000'e gången samma dag. Usch.


When I think it's great,
You say I'm forgetting stegosaurus.
When I think the sun is bright,
"Now you forgot Betelgeuse."
When I say I love you,
You look accordingly skeptical.
The correct term would be "fucked up"
And it precedes procreation.



Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

gumman, bli inte sjuk nu :( :( :( krya på dig!!

2009-11-26 @ 13:03:18
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Elin E

Folk som ogillar must ja, obegripligt! Den är så sjukt präktig på något sätt, ingen jävla cola på jul!



Jag ser även fram emot julölen! :D

2009-11-26 @ 18:32:31
URL: http://ingobingo.blogg.se/
Postat av: mollsan

neeeeeej inte sjuk!! men inte bra att ligga under massa täcken när man fryser, det gör febern värre tyvärr :( men det är typ omöjligt att låta bli...

och btw, har du asont i halsen också eftersom du tror på strepto??

2009-11-26 @ 22:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0