ÅH NÄR SKA JAG SLUTA BLOGGA, SNÄLLA NÅGON????

Internetbank är typ den bästa uppfinningen sen.....internet och banker? Ascoolt osv iaf! (Och nej, nyhetens behag har ännu ej lagt sig. Älskar fortfarande åldern som pumpar i mina ådror)

För er som inte märkt det än, så är Facebookchatten farlig: håller ideligen på att logga ut, för man tänker ju inte på att de man skriver till inte är på standarden msn, utan på den där jävla hemsidan. Dissade exempelvis Hanna en gång utan att jag ens tänkte påre.

Fast kanske har det ett samband med att jag igår höll på att slänga gamla skisspapper i tvättkorgen, typ dumpar min viktigaste usb-sladd på randomplace, håller på att ställa in yoghurt i skafferiet, säger "Kul att du ringde iaf!" till personer jag själv ringt upp, får för mig att jag och Hanna är på väg att ta en öl på en TISDAGSeftermiddag när vi i själva verket skulle dricka kaffe på Barista, samt blandar ihop sovmorgornar med fel dag?

Fråga till övre påstående: Håller jag på att bli en ny ETQ? Fast det här är mer extremt, kanske att jag blir senil i förtid eller nåt, det kan hända alla inklusive Uncle Sam.



En gång tattade jag godis från alla i mitt sällskap istället för att köpa eget. Det var bra för alla parter: de behövde bara bidra med ca 3-4 var, och jag kände mig tillfreds med den sammanlagda inkasseringen. Everybody wins!




Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

Jag loggar alltid ut när jag skriver med nån på facebook! Asirriterande.

Du borde förresten känna dig orolig, det där är vanliga ETQsymptom.................

2009-11-25 @ 09:41:08
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Pokerhanna

Ååh, 3 inlägg på en dag jag dör av lycka!!!!!:):):)

2009-11-25 @ 23:11:59
URL: http://pokerhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0