asnice osv

Just nu: The Knife och snus (har inte blivit snusfull eftersom jag är så cool = asägigt. men det kommer inte bli min grej I tell yall)

To Do List:

  • Gå på krogen
  • Gå på pub
  • After work (school lol)
  • Öl närhelst jag känner för det!!!
  • Tattoo i sinom tid (typ i vår efter London)
  • Kanske någon piercing närhelst jag känner för det?
  • Skaffa SVART bibliotekskort <333
  • Internetbank! Typ imorrn!
  • Scharren när nån av mina bröder kan fixa in mig
  • LEVA LIVET SOM MYNDIG YEAHHHHHH!!!!!!!!
HEJ DÅ


Kommentarer
Postat av: Monka

Gratizzzz! Jag känner nog ingen som har taggat de privilegier som denna åldern innebär så mycket som du :)

Själv ser jag fram emot systemåldern! :D

2009-11-08 @ 21:49:15
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: mollsan

OK filippa du kanskte inte ska börja överkonsumera nikotin nu bara för du är 18????



"har rökt tre cigg hitills idag", "snusar"

2009-11-08 @ 23:28:53
Postat av: linnea

åh aå fin!

du ser riktigt lycklig ut ;)

2009-11-10 @ 08:48:24
URL: http://lmck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0