Det står ARKIV X på min hand

Idag är en riktig dankardag, sov till 13.50 och det var det bästa på länge, mmmm! Egentligen borde jag plugga så mycket på all skit, men motivationen infinner sig inte riktigt (fast gör den någonsin det?)

Emma, Monka och jag drog som bekant till Holmsund igår, för första gången på 3 ½ år. Det kändes rätt konstigt att besöka skithålan once again, men det var typ roligt (?) av någon underlig anledning. Det fanns till och med nöje i att stå och glo på Lillsjövägens gula 22:a medans snön yrde och händerna blev rödare och rödare för varje sek.

Inhandlade även mitt livs första legala folle på Statiol Holmsund, ett minne för livet <3 Haha, men kvällen var nice och Plector ägde alla (t.o.m bandet med ett djurskelett som mickstativ...) och folket var trevligt och det var happy times helt enkelt

Nu ska jag skriva färdig skittalet och invänta den förhoppningsvis mycket gastronomiskt korrekta middagen.

Sen ska jag träffa Tha Gang, kommer ÄGA

Hejz


Kommentarer
Postat av: Elin E

Jag vaknade 07.30 av dunkande huvudvärk och illamående, fyy fan... men det borde ju inte vara helt oväntat när jag satte i mig ÄNNU MER starköl... skulle skippat de sista

2009-11-14 @ 16:49:25
Postat av: Monka

Det var ju ändå chill där haha! Först kändes det lite random, men sedan var det ju enbart nice. och värt.

2009-11-15 @ 01:39:01
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0