det står en kandelaber i mitt rum

Idag har jag spelat piano för första gången på typ 1 ½ mån (trots att det står ett i mitt rum). Det kändes så bra. Ville skriva: "Åh musik är det bästa som finns bla bla", men även om jag älskar ord, så räcker de ibland inte till för att beskriva. Därför skippar jag det.

Snart kommer Amandus & Ville hit på middag, vi ska äta tacos och jag är fruktansvärt taggad av någon outgrundlig anledning. Måste ha varit längesedan jag åt tacos eller nåt, men jag minns faktiskt inte. Ska bli GOTT och treeevligt. Tänker även dissa plugget och se film med my bro's istället. Det lockar mer


Kommentarer
Postat av: Elin E

Känns fint med en dator! Nu har man lagt in alla sina nödvändigheter och installerat saker och ting - den är engboliserad =)



Ligger i mitt rum nu med Sweeney Todd igång, jum.

2009-11-22 @ 19:02:22
URL: http://ingobingo.blogg.se/
Postat av: Monka

Betyder detta att dina bröder bringade min jeansjacka med sig till dig? I sådana fall skulle jag ju kunna ta igen den inom en snar framtid :)

2009-11-22 @ 22:23:42
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0