drygt test

Efter påtryckningar från diverse håll (dvs ETQ) så gör jag denna lista i brist på annat.


1. Tre namn jag lyssnar till:
Filippa, Fillie, Filippen

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag har mycket åsikter om det mesta, är medgörlig och vältalig (när jag känner för det dvs)

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag dankar för mycket (fast det kan fan aldrig bli för mycket!) Att jag ibland blir helt uppriven om saker och ting inte går som jag tänkt

4. Detta är jag rädd för:
Höga höjder finner jag ganska obehagligt

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Musik i flera timmar minst, att bli glad i mina vänners närvaro, fika 4 evvaaaahh <3

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Förstå trångsynta människor som inte accepterar andras åsikter, äta kött, vara utan musik

7. Detta tycker jag om att göra:
Vara med underbara människor som får en att må bra, spela musik, lyssna på musik, gå på en asjävla bra konsert, fika med vänner i flera timmar, skriva, måla/rita, se BRA filmer, vara på fest med mina bästa vänner, sova, laga och njuta av fantastisk god mat osv osv osv

8. Detta vill jag göra just nu:
Ingenting egentligen. Sitta där jag sitter och lyssna på den musiken jag lyssnar på. Känner mig inte på ett "Hej-jag-vill-aktivera-mig"humör eftersom att det är söndag

9. Bästa känslan:
Eufori, belåtenhet, kärlek, samt alla känslor som musik frambringar

10. Värsta känslan:
Depression, ilska, uppgivenhet, lesshet

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Intressant som person, insiktsfull, social, vänlig, respektfull, musikintresserad

12. Är jag kär just nu:
Nej

13. Jag vill gifta mig:
Giftermål är inte enligt mig det ultimata beviset på kärlek och således inte något som måste finnas med i mitt liv. Men det är svårt att svara nu hur man tänker om 15 år.

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Resa, skaffa familj, umgås med mina underbara vänner och lära känna fler nya, vara delaktig i ett band

15. Min käraste ägodel:
Jag är inte materialist och är därmed inte speciellt brydd om saker. Men om jag måste svara: min gotlandsring, mp3 och mina BeatlesLP

16. Något jag vill ha i present:
Inget

17. Detta har jag på mig just nu:
Klädeeeeer tråkig fråga hej då

18. Favoritkläder:
Inget av det jag har lol

19. Favoritdjur:
Katt!

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Rock, Pop, Indiepop, Hårdrock, Blues/Rock, Progg, Punk, Electropop, Klassiskt, Singer/Songwriter osv osv osv

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
American Pie - Don Mclean
The Boy With The Thorn In His Side - The Smiths
42 - Coldplay
Scheisse - Ebba Grön
The Needle And The Damaged Done - Neil Young
The Captain - The Knife
(kunde inte välja bara tre oki???)

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Roligast: Svenska, KuHi var också, men kursen e sluuut va. Tråkigast: Arbetsmiljökunskap för helvete, PA100

23. Stjärntecken:
Skorpiooooon

24. En bok jag gillar:
Läser inte så mycket nuförtiden av tidsbrist, men Khaled Hosseinis böcker och  HPserien såklart

25. En film jag gillar:
Sweeney Todd, Edward Scissorhands, Amelie From Monmartre, A Clockwork Orange, Chocolate,  Shawshank Redemption, DISNEYKLASSIKER

26. TV-program jag gillar:
Desperate Housewives, Family Guy, men jag kollar aldrig på tv bortsett från DH en timme i veckan

27. Favoritdoft:
Nymalt kaffe, skog, nytvättade lakan, en parfym i perfekt kombo med bäraren, god mat

28. Detta äter jag gärna:
Frukt

29. Dricker helst:
Beror på tillfälle, men kaffe, te, öl och vatten går alltid hem

30. Favoritgodis:
Saltlakrits

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
London (dit jag ska i jannnnnn), Moskva/St. Petersburg, Galapagosöarna, något land i Afrika, Israel

32. Färgen på mina ögon:
Blå-grå-brun-melerade

33. Min längd:
167 cm

34. Jag tror på:
Kärlek, att allt inte alltid sker av en slump

35. Jag spelar:
Piano främst

36. Person jag beundrar:
John Lennon

37. Så här bor jag:
Lägenhet

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Inga

39. Det här tänder mig:
Utåtriktade, intressanta och självsäkra personer, med nice stil, mörkt hår och cleana ansiktstdrag

40. Det här gör mig avtänd:
Dryga människor, fula tänder

41. Favoritfärg:
Röd

42. Favoritcitat:
"Optimisten ser lösningar i problem - pessimisten ser problem i lösningar", "Sörj ej det du saknar - utan gläds åt det du har" och  "Cogito ergo sum"

43. En hemlighet jag vet:
Om jag förtäljde dem vore det inte längre en hemlighet????

44. Den bästa present jag fått:
Inget jag har reflekterat över

45. Senast köpta skiva:
Några LPskivor på Myrorna

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mina ögon, käkben, min piercing

47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är:
Jag tänker inte i de banorna

48. Udda förmåga/egenskap:
Jag har bra lokalsinne, är bra på att hitta lösningar på problem, samt på att styra upp saker. Dock är detta inte udda, så frågan är ganska konstigt ställd

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En katt fo sho!

50. Två personer jag vill ska göra detta test:
Ingen eftersom det här suger, men känner du dig manad så kör i vind!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0