överskattat fo sho!

Det är något fel på mig. Jag vill inte ha kaffe på maten, and what's more crazy than that?

Idag har jag:

  1. Misstagit mig för att ha sovmorgon och därmed kommit typ 1½ h försent
  2. Insett hur otroligt tråkigt det måste vara att vara delaktig i elevrådet
  3. Än en gång kommit till insikt i hur bra Julia Wiberg skriver på VK Ung (en av två bra skribenter, om ni frågar mig)
  4. Druckit peruanskt bistrokaffe
  5. Lärt mig en del om Livets Ord (Och Carola har tydligen gått ur! Men det faktum att hon fortfarande är radikalt kristen samt en jävla diva får mig att behålla min åsikt om henne)
Samt hatat pissvädret lite till. Åh vad nice det vore om det var midsommar eller valborg som nalkades, istället för jävla jul eller nyår. Jag hatar inte julen utan och innan: jag älskar att det ger mig möjlighet att umgås med min kära familj lite extra. Men det är ungefär det enda jag gillar med det. Vad beträffar resten:

Maten: Sjukt överskattad
Musiken: Kul och stämning typ första 5 h, sen räcker det tills nästa år
Pysslet: Är ingen pysselmänniska....
Presenterna: Snälla, låt mig slippa denna kapitalistiska högtid, fatta att överkonsumtion är sinnesjuk och att vi själva kommer lida av konselvenserna från vårt leverne!
Den religiösa undertonen: Tillåt mig att skratta, hahahahaha :)))

Fast fikat är faktiskt nice. Älska knäck (socker+fett, MMMMM!!!), must, glögg, lussebullar osv!


Jag tror dessutom att jag älskar Frida Hyvönen

Och icket att förglömma:  Grattis till Tinika som kirrade körkortet idag! Mycket duktiiiigt!


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

vem vill egentligen ha kaffe PÅ maten? ;) ;) ;) smakar lite annorlunda då ;) ;)

2009-11-24 @ 21:23:03
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Bekräftelsesökerskan. aka Tinika

YAHOO!!!!!!

2009-11-24 @ 21:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0