fashion

HELVETE:

"Ljusmätning på ISO 200, F 16, 1/60s - du vill överexponera två steg och behöver både snabbare tid och mindre bländare. Hur ställer du in kameran?"

Detta framkallar (blev visst en ordvits i analogt stuk men det var ej meningen) ångestkänslor likvärdiga med matte. TRODDE MAN SKULLE SLIPPA DEN SKITEN NU!!!!

Jag tror jag ger upp innan jag ens har börjat :):):):):):):):):):):):):)

(har alltså fotoprov imorrn. gissa hur det går :):):):) )


Skulle hellre vara i mitt esse istället (det som bilden visar, med andra ord (alltså fikandes (på station om du inte fattar)))

Kommentarer
Postat av: Emil

Haha!

Lika barn, parentesar bäst?

2009-11-29 @ 23:47:08
URL: http://oceanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0