Filippa and the Chocolate Factory

Tänka sig, här sitter jag med kaffe och VÄRLDENS godaste chokladpraliner; nämligen ChokladFabrikens lakritskola doppad i mörk choklad, toppade med flingor av havssalt. Eijis gav mig ett sådant fint paket av diverse teer etc, och hon slog verkligen huvudet på spiken när hon inkluderade dessa ljuvliga ting av arom och konsistens

Jag brukar alltid försöka ta mig till Söder och Le Chocolate Fabriqué när jag är i Estocolmo för att inhandla dessa gottingar.

Men nog om detta. Min crazy fotolärare fick klassen att sjunga för mig, och jag undrar fortfarande hur han visste att jag fyllde år? Galééét. Hur som, kul att Eija deltog på skolan. Hon fick vara med om lastvagnsåkande i korridoren (Tinika & Elin kör som galningar...), Family Guytittande, kafeteriabesökande och målande i ateljén, för att nämna lite av allt. Midgård äger!

Idag är det 20 år sedan Berlinmuren föll, inte för att jag tror att det undgått någon. Ska man välja något/några tillfällen i historien som man kunnat bevittna, så hamnar ju denna händelse lätt topp 5.

Slutligen: Finns det något sorgligare program än AFV? Folk med dålig humor skrattar åt hemmafilmade barn och djur som gör sig illa (?). I have never and will never get the point


Talskrivande! Bye

Kommentarer
Postat av: Linnéa

HAHHA vet inte varför men började skratta asmycket åt sista stycket.



Och choklad med havssalt på är det godaste som finns!!!! Kan bara tips om att Kahls har såna praliner, mycket mycket goda. En gång fick jag en GRATIS för Julia äger och är snäll när hon jobbar. Herå

2009-11-09 @ 19:30:26
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Förresten har jag alltid stört mig på att det förkortas AFV och inte AFHV... Eller AFH. Aja herå igen

2009-11-09 @ 19:31:14
URL: http://linniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0