Sie Liebt Dich

There is a place,
Where I can go,
When I feel low,
When I feel blue.
And it's my mind,
And there's no time when I'm alone.

Lyssnar på den enda Beatles-LP'n jag lyckats införskaffa i mitt liv. Det är alltid så svårt att få tag i LPskivor av kändare artister/band, vilket är förståeligt. Tur att man får ärva lite av far'n sin, minsann. Vet inte om jag älskar eller hatar "She Love's You" på tyska, en kombo av båda förmodligen!

Blit pumpasoppa till middag, kan vara gott. Hmmm, "vi får väl se" (som en kär Paola brukar säga).

PS taggar  tisdag den syttende november då vi har Sve B Nationella tal PLUS en halvtimmes redovisning på Sam. B. Great day, indeed! DS

Fast i verkligheten taggar jag lördag liiiite mer :))))

In my mind there's no sorrow,
Don't you know that it's so.
There'll be no sad tomorrow,
Don't you know that it's so.


Kommentarer
Postat av: Elin Engbo

I'm väry Media :)

2009-11-03 @ 17:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0