snö

Jag hatar när inre aggresioner kommer ut. Men ibland har de ingen annan stans att ta vägen. Ändock väldigt onödigt.

Nu har vi haft besök på Midgård två dagar i rad. Fint!

A-strängen på min bas gick av. Pianot är ostämt. Men ändå rör det mig inte i ryggen av någon underlig anledning. Måste finna svaret på frågan.


Jag hatar:
1. Pipiga, gälla, stressande signaler. Så som micro, fasta telefoner, brandlarm etc
2. Vildis falafel, som har förstört gillandet av alla annan falafel som egentligen är god
3. Sms
4. Kallt kaffe
5. Överskattade traditioner
6. Reklam på alla sätt och vis
7. TV
8. Facebook

Med alla påtryckningar från gänget kanske jag skulle fundera över huruvida jag skall bli absolutist eller ej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0