torsdaaag den nittondeeee

Inatt drömde jag att Lova åt en tiokronorsmacka på Midgård, med ost & skinka på. Jag blev fett upprörd och bara: "Lova, du äter KÖTT!!!???" haha men hon blev typ sur och fortsatte smaska vidare. Hoppas du njöt av det rökta liket, kamrat :)

Sen drömde jag även (mina drömmar hade en slags veggotouch denna natt, beror nog på att jag aldrig drömt nåt som anknyts till vegmat förrut) att vi åt middag några stycken friendz. Pappa hade lagat soppa och den var asgod, och allt var frid och fröjd. TILLS: jag finner att det simmar runt små grodor i den, levande, som man ska äta???? Det var bara jag som förstod hur äckligt och inte minst barbariskt det var, medan alla fortstatte sörpla i sig, Mmmmm Mmmmm!

Sen minns jag inga fler drömmar.

Igår hittade jag en fet plånka på pipes som jag gav tillbaka till dess rättmätiga ägare. Hon blev blev sjukt glad (förståeligt) och gav mig en stor kram etc. Jag tycker dock att det är synd att man ens ska behöva bli så glad; det är ju en självklarhet att man lämnar tillbaka saker som man själv inte äger? Tråkigt nog så är det många som inte tänker så...Dumma värld

Nu ska jag skriva någon dryg skoluppgift, har ju ändå typ 5 att välja mellan (L)(L)(L) *valmöjlighet förnöjer*

au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0