trö[email protected]

"Hur skulle du beskriva marknaden och börsen som person?" (vad får man ens ut av svaret?). Media pumpar i oss så jävla mycket skit, bara en tidsfråga innan öronen trillar av. Fast det är ju samtidigt det bästa som finns, så hur ska vi förhålla oss till detta??? Hmmmm, vi kan i alla fall konstatera att USA suger oavsett

Efter några dagars otagg är mina känslor inför fekken äntligen på G igen, så let it be saturday sooooon! Vet även vad jag ska ha för utklädnad nu också, men det är hemlighetsstämplad information tills vidare

Sömn, at last! (om man vågar hoppas på det, dvs)

hejz

PS Skulle städa inför Eijas helgvisit (HON KOMMER HIT SNART TAGGA!!), men det slutade med jag sorterade mina LPskivor istället. Som om det ens spelar någon roll för henne om Janis Joplin, Rolling Stones, Dylan och Beatles ligger huller om buller i min hylla eller ej? Ibland förstår jag inte min hjärna. Men det kanske inte är så nödvändigt att göra det heller? DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0