vad väljer man; Jurassic eller Oliver and tha Gang?

Less. Lol. FML. osv

Blir vårdcentralen imorrn vid tiotiden. Hoppas det inte är strepto som gripit tag i min arma kropp med sina fruktansvära köttklor; i så fall får jag snarast excorsismissera skiten (hurra, hittade på ett nytt ord!!!!)

Fan vad tråkigt det är att vara hemma och asocial, så sjukt ovärt. Har iaf sett Dumbo & Bowling For Columbine idag, ägde.


Nej nu ska jag fortsätta min självömkan och snart sovááááá






Den här bilden är fin. Egentligen borde man göra nåt med den (efter att man cs'at lite, förståss). Men mitt hufvud står dock stilla, så jag kan ej drista mig till att komma på vad. Drömde för övrigt om jessigotten 2 night. Drömde att vi hälsade på henne unannounced i Paltlandet, och att hon var fett tystlåten. Hon satt bara på golvet och smålog emellanåt, typ.

Det som suger mest med att vara sjuk är att man har noll anledning till att tagga morgondagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0