18 dagar kvar tills hon blir 18, va?

Jag har kommit på placeringen till min första tatuering, och jag har snart bestämt mig vad själva motivet blir. Great times! Kommer typ inte bli cpdyrt heller (eftersom den ej är stor) = possi.

Rent allmänt så låter inte Stalinkaféet som en angenäm plats, fast det hade varit kul att prova på, däruppe i Verkligheten (detta låter jättekonstigt men det är bara vi bildare som har insiderinformation som förstår vad jag talar om)

Visste ni förresten att en riksdagsledamot nominerade Hitler till Nobels Fredspris år 1939? Efter flertalet klagomål från andra ledamöter så drog han dock tillbaka sin nominering några månader senare.

Nu ska jag dricka grönt te och läsa poesi. Vilken jävla estet jag är

PS. Häng med mig och kika på Jessica och hennes classmates symfoniorkesteruppträdande på NorrlandsOperan, nu på söndag klockan 15.00!!!! Det är gratis kan tilläggas. DS


Kommentarer
Postat av: Linnéa

nej jag ska vara hemma heeeela långa lovet! själv dåeee?

2009-10-21 @ 22:39:21
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: Monka

Jag vill följa med dig!!! Vi ringer om det i helgen typ, ok???

2009-10-22 @ 04:14:54
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0