8/10-2009

jag märker en dålig vana arta sig: jag har börjat skriva äckligt långa inlägg igen. detta är dock inget om man jämför med de inläggen jag skrev hösten -07; för de var fan låååånga.

hur som helst; jag måste tänka på det. man blir trött av att överblicka inläggen!


åt nyss ett svenskt äpple, och det ligger garanterat på topp-tre över godaste äpplena jag ätit i mitt liv.

nu blire plugg hela kvällen boooooooooooooooooooooooooooooooooooooring

PS ska jag vara med i vilhelms musikvideo eller inte? inspelningen är på lördag... hmmmm. i helgen spelar även amandus & co: in sin första skiva!!! DS

Kommentarer
Postat av: Linnéa

MEN du lär ju vara med i musikvideon! GO GO GO

2009-10-08 @ 21:57:33
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

MEN ANTAGLIGEN ofta du ens tänker över det???? :D :D :D GO GO GO

2009-10-08 @ 22:30:34
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0