endless seventeen

Okej, föreställ er scenariot:
Det är en relativt händelselös onsdagskväll. Du är less på skolans alla krav och vill mest av allt bara göra något socialt, och kul, som att gå ut med vänner. Du har pengarna, du har tiden, taggen, och du skiter i om morgondagen blir seg (som en konsekvens), och framför allt: du har friendzen som skall fullfölja denna plan. MEN, du är inte fucking 18 ännu, för det är 25 äckliga dagar bort!!!!!!!!!!!!!!!!!! FAN så ovärt...

Jaja, unnar mina klassisar en trevlig kväll på O'learys... utan mig... *snyft*

Jag har iaf gjort klart pa1000 (för det känns som ett tusentimmarsarbete för mig)mallen nu, om det skulle råka vara positivt. Fast när blir plugg någonsin positivt?

Helgen blir kalas iaf, så något har man att se fram emot!





har förresten lyssnat på Rolling Stones idag, för första gången på ett år. det var chill!

Byez

ps. filmen med kungen som smygröker var ju en av dagens bästa ds

Kommentarer
Postat av: Monka

Är det 18 på olles?

2009-10-14 @ 22:43:57
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0