Filippa: 18 - 27 dagar

Okej, nu börjar dessa Supersalta Boyarder kännas som rakblad i min gom (för mycket hård saltlakrits på samma dag). But... I...can't....stop....eating!! It's so tasty!!!!

Jag funderade i cirkus 6 h på att börja skriva på talet. Nu har jag kommit fram till att jag hellre vill måla akvarell istället. Det är nu ni som alltid brukar, skall säga: "Vad cool du är, Filippa!". Och visst är det väl så ibland

Apropå min nya header: ja, den är tagen från nåt randomställe här i ~~~cyberrymden~~~ men vad kan man göra när man inte varit i Londontown själv någon gång. När jag far dit i Jan. ska jag dock ta en mycket schnüggarééé bild själv och ha som header <3333 Happy times.

Serri, The Smiths ÄR bra! Har du spotten, then check this out: "Sound of the Smiths"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0