fina vovvis :)

Oh thank the heavens it's friday tomorrow! Fredag = min favvodag. Jag föddes t.o.m på en fredag, så jävla bra är den dagen. Jag skiter i om det blir Idoltittande som jag misstänker att the gang kommer förespråka, det är skönt att göra vad som helst bara man får tare lugge.

Idag har varit en chill dag på skolan; och trivs man inte jävligt väl om man frivilligt stannar kvar typ 2 h efter man slutat, som vi gjorde några st idag? Chill vare iaf, även om våra dialoger är hätska, men ack så humoristiska. Såg även en jättefin vovvis idag utanför vildis. Beskåda:

(lägg märke till att han posear som fan, tog typ 10 likadana bilder)

"Men du hatar ju hundar!!!" var allas kommentar. Fast jag hatar egentligen inga djur (Hej veg.), dock så taggar jag inte deras attentionwhore-ande samt deras övertaggande. Men fina kan de vara ändå <3 Men mest så ogillar jag rent allmänt dryga hundägare som skäller på sina hundar eller knappt låter de få stanna och lukta/revirmarkera ute osv. Sånt tål jag icket.

Var även på stan en liten schväng med ryssen idag (Tatiana) och hon hade ju ett bra svar till den obligatoriska The Body Shopfrågan som man utan undantag alltid får där: "Behöver ni hjälp med något?" "Nej, vi luktar bara på krämerna."

Man svarar ju "Nej tack, vi kollar bara" eller dylikt, hahahaa crazy times (fast inte so crazy)

Ännu en bra kommentar från mig: "Jag tänker mig tanken att folk tänker att...". Sen kom jag inte så mycket längre, blev för förrvirrande

Och inte kommer jag längre här heller, 'cause Im about watch some good movie myeees indeed

Kommentarer
Postat av: Tatiana

hahahahahhahahahahahah good times! Och jag är en trogen anhängare av tanken "ärlighet varar längst", på tal om bodyshopkommentaren.

2009-10-21 @ 19:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0