fröet som spann som en duva

Åh. Det bästa är ju att få ont i öronen när man lyssnar på cpbra musik på hög volym <3

Idag har jag kommit underfund med att jag hatar att hålla tal. Jag trodde att denna tankegång var passé för min del, sedan jag gått ut högstadiet åtminstone, men fel hade jag. Jag kan bara inte förstå varför det ska vara så himla jobbigt? Det spelar ingen roll vem som är i publiken eller hur liten den är. Det är bara den där grejen: att stå framför sittande folk och veta att alla koncentrerar sig på vad just jag säger

När jag gick hem från skolan, (och jag går väldigt ofta istället för att cykla nuförtiden, eftersom jag kommit fram till att hösten är till för att gås på) så var det så otroligt vackert solljus överallt. Det finns få saker som är lika vackert som solljus liggandes på lövträd i alla dess färger. Jag var tvungen att stanna ovanför östrabacken (passade på att chilla på pakethållaren när mamma ringde = det är drygt att dra en cykel och prata samtidigt ibland) och beskåda naturens under, med risk för att låta töntig

Beautiful indeed.

För övrigt kan jag meddela att Sesam nu mött sin överman; döden. Veterinären var tydligen en idiot också. Gör inte saken bättre. Otroligt tråkigt käre kissen, hemskt. Men nu slipper du lida i alla fall lilla vän

Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band på repeat (B's bästa album)

Kommentarer
Postat av: mollsan

rip

2009-10-13 @ 21:20:33
Postat av: Emma The Queen

nej.......... rip sesam, den snyggaste katten någonsin i faderns, sonens och den helige andens namn

2009-10-13 @ 23:32:36
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0