How soon is now?

Varför kan man inte byta den satans fittprofilbilden för??!!!!!! Det är sådant här som gör mig ARG


bloglovin suger, blogg.se suger. Skitsidor. Ska fan bojkotta dem för all framtid f.r.o.m nu. Eller ännu bättre; bojkotta internet eftersom DET SUGER

Ok är egentligen bara sur för att jag är stressad, tare inte personligt oki?

The Smiths är kanske hur sköna som helst. Att upptäcka för en själv ny musik är ju på topplistan över bästa.

Bara en fråga: är det konstigt att man är stressad när man har 10 (tio!) viktiga uppsatser/prov/målningar/arbeten/grupparbeten som skall lämnas in på två veckor?



nu ska jag läsa VK

PS. Råkade kika på bilder från dagen jag piercade mig. Det ser så smärtsamt ut, mår typ dåligt av att se bilderna. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0