Imperials?

Chillar, ÄR SÅ JÄVLA MÄTT  och Amandus is visiting us. Jag, Emma och Monka besökte NUS (Norrbottens Ungdoms Symfoniorkester) konsert på NO och det var sjukt bra! Av den 2 h långa konserten hade jag garren gåshud under ½ tiden, för det var så fruktansvärt vackert. Musik är livet, liv är musik. And that's all I can say about that - för att citera gamle Forrest Gump.

Köpte som jag sade 3 LPskivor igår, varav 2 på lite vinst och förlust. Den ena av dem - med bandet The Imperials, lyssnas på just nu och det är chill! Är typ gospel kom vi fram till, men det låter inte som den stereotypa gospeln, utan this is some nice shit skall ni veta



Till min stora glädje så skall Varmbadhuset ej rivas, och så inte heller Rosa villan som ligger ganska nära Scharinska. Ägda ni blev, jävla M och KD... Bevara kulturarvet!


Ikväll går det en dokumentär om Berlinmurens fall, på TV4 fucked up (a.k.a TV4 Fakta), kl 22.15. Den 9/11 är det exakt 20 år sedan den föll, myeeeees.

Jaja, ska kasta mig ut i regnet nu

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0