Mr Lapadite

Välkommen till mitt 446:e inlägg på denna jävla sida.

Sitter och dricker kaffe samt lyssnar på soundtracket till Inglourious Basterds. Just nu spelas bästa låten, som tydligen var en Bowielåt (?) och det märkte vi inte igår! Vi märkte bara att den var jävligt bra, och så här i efterhand var det ju inte oförståeligt med tanke på att det var han som var skyldig till låtens existens.

Filmen var iaf sjukt bra, mycket över förväntan! Så den rekommenderas starkt, även på bio. Efter filmen blev det fika på världens bästa kafé station, med oss plus lite fler spontant påhoppande människor, delightful indeed. Sen blevre broarna-runt-höst-kvälls-prommis med Linnizz, vilket även det ägde.

ÅH jag vill se filmen igen nu, varför har jag den inte??????

Istället får jag nöja mig med denna clementin och lite plugg, som jag förmodligen kommer att dissa (inte clementinen dock den är ju go).

Hanna & Nils var här i eftermiddag, och vi (okej nu glorifierade jag mig själv där, vi minus mig = den korrekta versionen) gjorde klar samskiten. Jävla Monaco. "The prince!". Men nu äre klart och Hannis bjöd oss på bullar eftersom det är KANELBULLENS DAG. Fett gott!



Måste kanske medge att vi inte höll på alltför mycket med arbetet hela eftermiddagen... great times anyway haha!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Inglorious basterds är så sjuk jävla bra, helt otroligt! Nemen det är fakiskt en film som alla borde se tycker jag ;D

2009-10-05 @ 11:24:20
URL: http://Jennieber.blogspot.com
Postat av: mickis

inglorious basterds är huuur bra som helst! :) tyckte också att den var över förväntan.



Jag saknar er allihopa för övrigt. Nog för att jag njuter till fullo av hemmafrulivet. Har nyligen fått valpen att förstå att man ska kissa ute och inte inne, nog för att det råkar rinna över för henne ibland haha :) vi får ta och ses någon dag!!!

2009-10-07 @ 19:46:46
URL: http://monko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0