ninth of october, myeees

Åh, jag älskar fan Gucci's parfym Flora. Den kommer bli nästa vänta-jag-ska-bara-ta-lite-parfym varje gång man slinker förbi parfymhyllor på diverse butiker.

Nu äre helg, solen skiner, men jag kan verkligen inte känna lugnet. Tack kära skola, för att du förstör min fritid. Jag fick veta nu, att det finns en internationell hädelsedag; den 30 september. Lustigt att det en finns en sådan dag, men det är ett bra initiativ, egentligen

Filmen Soraya M har premiär idag. Vill se den och "This is it" på bio. Taggar även nästa Saw och Alice In Wonderland (som iofs kommer om ett år typ haha) (L)

Men nu ska jag inte drömma om film, nu ska jag tillbaks till den stressiga verkligheten. Lol

Blir iaf Idol ikväll hos Leonpeon med tha gang minus 2 st, funny funny.Som sagt: ska alltid råka umgås med folk som prompt ska se sådana där program.... men det kanske är bra för uppdateringen om inte annat

Nu har jag lyssnat riktigt mycket på Doors, sjukt bra! Gillar Alabama Song (Whisky Bar) mucho. Älskar psykedelisk rock. Älskar 60- och 70-talsmusik lite för mycket. Fast det kan fan inte bli för mycket.

Well better be going, ska duscha och paint my naiiiiillllls (som jag inte hann igår för att plugget höll mig sysselsatt konstant i 3 h HATAHATATHATATAHATAHAGTATHGAGATAGAGSgvavdjsavjvJVVd jshVLHV)

hej

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

meeen du gillar idol!! du hatar tv bara för att du SKA det

2009-10-09 @ 17:29:52
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

meeen du gillar idol!! du hatar tv bara för att du SKA det

2009-10-09 @ 17:32:48
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0