Svaneprinsessen?

Filmen jag såg har jag inte sett sedan 1998, förmodligen ännu fler år sedan. Det är så mycket som filmen vars titel, även är Elins namn i Emmas mobiltelefonbok; nämligen Svanprinsessan.

Inte i Disneyklass, men ändock en nostalgitripp i alla fall. Bäst är the old retarded lady/witch (ganska random osv?), Sprutt (sköldisen) som säger "Hjääälp mig." och namnet Jean-Bob. För övrigt är Lunnefågeln en koppad karaktär från Den lille havfrue, det är ju ingen mindre än Måsart fast med annat utseende??????

Oj, jag glömde att jag hatar internet. Im off!


Kommentarer
Postat av: Monka

Haha, när sköldpaddan faller och ropar "hjääälp mig", så jävla kul

2009-10-16 @ 17:20:28
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0